fbpx

Dostava

Dostava je organizirana preko podjetja DPD, ki je članica DPD group, druge največje mednarodne dostavne mreže v Evropi. Pod svojim okriljem združuje inovativno tehnologijo in lokalno znanje, ter tako zagotavlja prilagodljivo in uporabniku prijazno storitev.

V 1-2 delovnih dneh po prejemu naročila bo naročeno blago pripravljeno in odposlano. Ob sobotah, nedeljah in praznikih se odprema blaga ne izvaja. V kolikor naročenega izdelka ni na zalogi, bo ponudnik o tem obvestil kupca po e-mailu ali telefonu v roku dveh delovnih dni od prejetja naročila.
Za dodatne informacije se lahko kupec obrne na elektronski naslov: purityherbs.slo@gmail.com ali na mobilni telefon: 041 424 308.

Dostava se izvrši na naslov, ki ga kupec navede ob naročilu. V primeru, da ga ob času dostave ni na naslovu, bo paketna distribucija pustila obvestilo o prispeli pošiljki. Ob prejemu dostavljenega blaga bo kupec prejel tudi originalni račun z vsemi podatki in v skladu s pogoji prodaje, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.

Predvideni dobavni rok:
Rok dobave za izdelke na zalogi je predvidoma 2-3 delovne dni. Za dostave, ki bi bile izjemoma daljše od predvidenih dobavnih rokov, bo ponudnik kupca pisno obvestil v 24 urah na elektronski naslov.

Cena pošiljke je: 3,28 €.

V primeru brezplačne dostave celotne stroške poštnine krije spletna trgovina Purity Herbs Slovenija.

Pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

Ponudnik ni odgovoren za zamude s strani ponudnika poštnih storitev ali za poškodbe na embalaži.



Vračilo blaga

Kupec ima (po 43.č in 43.d členu ZVPot) pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga pisno na elektronski naslov: purityherbs.slo@gmail.com sporoči namero o vračilu z obrazcem za vračilo naročila, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku – rok prične teči en dan po datumu prevzema izdelkov.

Po sporočilu o vračilu od naročila bo kupec prejel navodila za vračilo. Kupec ima potem še 14 dni, da podjetju vrne izdelke. V nasprotnem primeru ponudnik denarja žal ne more vrniti. Kupec mora vrniti izdelke na naslov: Purity Herbs Slovenija – Andreja Solce s.p, Gorenjesavska ulica 17, 4000 Kranj.

Obrazec za vračilo naročila artiklov je uporabnikom na voljo s klikom tukaj.

Po prejemu blaga in ugotovitvi, da je to nepoškodovano, v nespremenjeni količini, nespremenjeni embalaži in originalno zapakirano, ponudnik kupcu skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o vračilu naročila. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun.

Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z vračilom naročila je neposredni strošek vračila blaga in ustrezna zaščita blaga. Kupec mora ob vračilu blaga poslati tudi račun za blago, osebne podatke in številko transakcijskega računa kamor želi, da se plačilo vrne.

V kolikor je bila v naročilu upoštevana promocijska koda ali popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Na kupčev TRR ponudnik nakaže le maksimalno vplačani znesek.​

Izdelki, ki NISO primerni za vračilo:
Za vračilo niso primerni vsi izdelki, ki so bili s strani kupca že odprti in uporabljeni.

Pošiljk z odkupnino ponudnik ne sprejema.

Stvarna napaka

O stvarni napaki govorimo kadar:
– izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
– izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
– izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
– če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Preverjanje primernosti izdelka
Izdelek za katerega se smatra stvarna napaka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Uveljavitev stvarne napake:
Kupec je dolžan o morebitni stvarni napaki obvestiti ponudnika, skupaj z natančnim opisom v zakonsko določenem roku in hkrati omogočiti pregled artikla ali z vračilom izdelka ali z nedvoumno fotografijo izdelka (odvisno od artikla, o tem stranko obvesti ponudnik v samem postopku).

Vračilo z naslova stvarne napake se lahko uveljavlja, če se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec pa mora v roku dveh mesecev od odkritja napake o tej obvesti ponudnika in zahtevati uveljavljanje stvarne napake. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Obrazec za prijavo stvarne napake je dostopen s klikom tukaj.



Reklamacije

Ob dostavi naj kupec prejeto blago nemudoma pregleda in o morebitnih poškodbah takoj obvesti paketno distribucijo, kjer bo skupaj s kupcem sestavila zapisnik o poškodbi pošiljke.

Za reševanje reklamacije mora kupec kontaktirati ponudnika na elektronski naslov: purityherbs.slo@gmail.com ali na telefon 041/424-308.
O nadaljnjem poteku reklamacije bo kupec obveščen s strani ponudnika.

V kolikor prejme kupec vsebinsko različne izdelke, kot jih je naročil preko spletne strani, kupec ponudnika kontaktira preko spletne strani – zavihek Kontakt ali preko elektronskega naslova: purityherbs.slo@gmail.com in se s ponudnikom dogovori za ustrezno rešitev napačno dobavljenih izdelkov (ponudnik lahko izdelke nadomesti s pravimi ali kupcu vrne denar oz. mu pripravi dobropis). V tem primeru ponudnik krije stroške pošiljanja.





Za kakršna koli vprašanja pred nakupom in dodaten nasvet, je kupcu, ponudnik z veseljem na voljo na številki 041/424-308 ali preko e-mail naslova: purityherbs.slo@gmail.com.

Kupcu bo prijazno osebje pomagalo pri odločitvi pred samim nakupom.

Bodi vedno na tekočem!